jag borde tänka på annat

självklart lyckas jag ha total ideétorka enda fram till 23 december.farmor och morfar.där har vi the tricky part.menmen,nu ser det ut som att det faktist blir lite julklappar iår,även fast jag måste sitta uppe hela natten och sticka klart...
ja,ni hörde rätt,jag är som vilken annan gammal tråkig tant som helst,jag stickar julklappar.inte alla såklart,men ett par...elr ett gäng om man vill kalla de så :]

tänka sig att det nu är julafton,och det har det varit i exakt 27 min.de e coolt.julen e cool.tomten e cool.renar e coola.jaa,allt blir lixom coolt när de e jul,som korv.hela året finns det korv,köttbullar och potatis,men när det är
jul så är det jättespeciellt!de e juh lite kul...coolt som sagt.

men sen e korv ganska weird...varför finns det recept på korv?de e väll bara att mosa en kossa elr en gris elr en hund elr vad korv nu e gjort av...


detta är en julbild för att
A-röd vägg
B-en alv mitt i bilden
C-jag tror att han har en ren på tröjjan....höhö-hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback