det blir inte alltid som man tänkt sig..

kanske lite julshopping ikv?jopp.med min madre för att vara exakt,för när poolarna inte ställer upp tar man mamman.nje nu skojjade jag.haha,förra året var mitt julkul att göra sånnahär vimsiga paket,alltså lite så här






jamen inte så snyggt då,men jag tycker att de e jättekul att pilla på med snören och sånt...får ideér bara av att kolla på dom!de blir att papperssnöre och en såndär fin liten knipps-knipps-shuuuup-boin-delar-grejj,de e så kul att pilla med sånt!

har i övrigt inte köpt EN ÄNDA julklapp.men jag känner ingen panik,jag e ingen 'panikperson'..tjaaa,ibland kanske...men de kommer lösa sig till slut,annars blire kottar i julklapp,de e juh personligt iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback