någon har klickat på min blogg 1000 ggr idag...?

hejsan
jag och pappsegull var ute med tandemcykeln en snutt,mke mygg men skönt :)
sitter nu och kollar på nån slags film om kristna vs  tjej med skoter...?
jag har nu en liten gåta till er,

vad e dehär?
är det en vit snus?
en bajshög från kolmården?
en byggnad i kiruna?
en mkt diformerad igelkotte?
naej,de e en chrunchies-flinga!(jag tänker inte springa bort till skafferiet och kolla hur det stavas,deal with it)
den var god
imorron ska jag iväg med kusinerna nån stans,vet inte om de blir stugan ;)

PS.
kära jultomten
jag menade inte att vara oförskämd
jag e bara snäll innan jul
föresten så vet jag var du bor,så var snäll
och om du inte e snäll,så kan jag gömma din kam
DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback