ja må mig men nu?

tjoo
efter miljoner knott,
blåbär på bakfickorna,
grodor på golvet,
spikar i fötterna,
peruker,
2 fingerlånga mörtar,
marshmallows i håret,
kalle anka överallt,
utedass,
en enorm uuuukig sköldpadda,
en morbror som kastar bort alla matabborrar,
och och ett evigt täljande av grillpinnar är jag tillbaka :)





hehe,spökhus 200m från våran stuga,vi vågade inte gå dit på kvällen,så vi gjorde de på morron :]






hahahahahaha,oscar e en hajj!




kolla arvids hår asså!


urgullig kusin!mkt lik siggemaan när han var mindre :)


åh,juste,
jag och oscar fyller år på samma dag,
så vi firade varandra i björknäs :)
jag fick ett presentkort på H&M :D :D :D

jag måste googla på lite mojjs nu,
adjös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback